Friday, January 28, 2011

busybody betol la ! menyampah aku :(

                                            
                      
assalammualaikum .. 
tajok aku hari ni mengenai fb ..
fb aku ad owg block . 
asl la jhat sgt ?
aku tak kacau idop kau kn ?
asl kau sebok2 kacau fb aku ?
bodoh la kau ..
ke slame ni kau jelous ngan aku ?
da jelous ckp la .. 
tak yah nk tuka password aku ..
menyusah kn aku je la kau ni ..
aku pon tak tawu sape yg buat !
klaw ad maklumat ..
beritawu aku taw ..
haish !
susah betol la idop ni ..
ad jek nk dendam2 ..
sape yg da block tu ..
pulangknla balek fb aku ..
bonggok la kau ..
tak de akal ea?
ke ?
tak de otak ?
hah ?
bodoh !
kau punye psal
aku tak le chat ngan kwn2 aku ..
bodo la kau ..
emm .. 
aku tawu .. mesti pompan !
sbb pompan kn ..
gedik2 ckit ..
n pompan kn suke blas dendam ,.
diri sendiri tak nk seda ..
tak seda diri name nyer ..
btw ,
aku mang ngah geram ..
mlm2 bute aku bngon ..
bukak lap ..
eh ?
tak bole plak !
tak pepasal aku menjerit ..
pasal budak tula ..
keje nk menyusah kn idop aku jek ..
ad aku susah kn idop kau ?
tak de kn ?
so , jgn busybody oke ?
jge hal sendiri suda ..
jgn sebok jge tepi kain owg 
bonggok + bahlul .. 
sesape yg bace blog aku ni ..
tolong crik kn ..
maklumat .
sekian terima kasih ! 
:'(

                                                       

1 comment: